Thursday 12 January 2012

diari hari ini (13 januari 2012)

tak best langsung kat set penggambaran semalam. entah hapa hapa sangat. kesian tengok budak budak tu. lepas tu aku jadi boring bila asyik asyik pengarah kata balik tempat asal.... pastu one more....cikgu zul bukan main lagi...nak ditemuramah pun nak tanya dulu keluar dalam mana......kalau takat kecik kecik media cetak dia tak nak. ada yang best bergurau gurau semalam. dah anak jadi artis cikgu din kata.kena pindah kl la.senang urusan. kalau duduk kl. macam macam cerita timbul semalam waktu melawak dengan cikgu zul. guru besar pun belakon jugak.....tunggu la tayangan 21 haribulan ni. hari sabtu cerekarama. yang depa kata anak hj saruji tu rupanya aku tau sangat la. kawan aku kelas seni tiga waktu sekolah dulu. dia datang tegur aku.aku tengok tengok yang ni ka orang dia. kenal la. hafiz. seni tiga. pertama kali datang set penggambaran memang rasa pelik jugak.teruk betul diorang belakon.tu pun aku tak tengok dari mula.kalau aku ttengok dari mula lagi la aku cepat jemu. patut la jeman tak mau tengok. bosan sangat kata jeman. yang aku tak leh tahan cikgu zul la.....terus nak cari p.a. macam glamor sangat dah ja. padahal belakon sikit ja. tak pa la.... aku nak pi lepak kat pos ni....aku punya sakit pinggang tak ilang lagi .kesan dari menebas semalam..... bangun pagi terus sakit sakit badan..ok la jumpa lain kali..................

No comments:

Post a Comment