Sunday 29 January 2012

diari hari ini (29 januari 2012)

boleh la tahan cerita semalam . best la jugak. aku rasa seronok sebab cerita aku mahu terbang tu aku dah tau dah..... cuma slot dia tak semua aku faham.yang lawak sangat time cikgu mat tajuddin masuk tandas tu la...punya sekejap watak dia....cikgu zul pun sama tak lama pun.....ada la dalam skrip kisah tu. tu ja la
lama tak tengok cerekarama seronok pulak tengok....anugerah juara lagu dah hampir tiba....bila cakap pasal juara lagu mengingatkan aku kepada kenangan tahun 2003....hari jadi kakak siti....aku  telefon kakak nurul shukor waktu sebelum persembahan lagu balqis rasanya dia tak leh buat persembahan. merasa la aku kacau anugerah juara lagu.....kalau ada sudutan rakaman penuh juara lagu ke17 dulu teringin aku nak tengok....aku la orang penting yang buat penari penari bertempiaran lari bila kakak siti kata tak boleh buat persembahan pada hari jadi dia waktu tu.......aku rasa setakat ni saja untuk hari ni..... aku tengok tak dak sapa pun komen aku punya blog.

No comments:

Post a Comment