Wednesday 11 January 2012

diari hari ini (12 jan 2012)

hari ni ada sesuatu yang luar pada biasa. hari ni ada penggambaran drama kat sekolah besout 03. aku datang kat pos judin dan jeman kata dah belakon. dah abis dah. pas tu aku pi isi minyak. Pi anak Ramli ajak pi kebun menebas anak kayu. Pi baiki tayar depan pecah. aku pi kat pos besout 03 aku jumpa jeman. jeman kata mana ada belakon lagi. nanti pukul 11 baru belakon jeman kata. pastu aku terus gi rumah Pi. kami terus pi kebun. dah pukul 1 setengah kami balik. pi ajak lagi pergi ladang dia.dia bagi duit kat aku sepuluh ringgit. upah.dia suruh datang malam ni nak belanja berger pulak. judin aku tak jumpa waktu aku balik. man ja ada kat pos. jeman kata kalau nak tengok shoting boleh la tengok. malas la aku pi tengok dengan baju seluar kotor. man kata tak seronok langsung. aku balik rumah . tak jadi pi basuh motor macam yang Pi suruh. aku pikir buat abis duit aku ja.aku balik . kutip pakaian kat bilik.aku basuh. pastu aku mandi. aku siap siap kluar datang kat pjk. samapai la sekarang aku kat pjk.....boring jugak ari ni. nak tidor tak best jugak .tu aku kluar ke pjk ni.setakat ni saja rasanya untuk hari ni. aku nak main fb pulak la.

No comments:

Post a Comment