Monday 9 January 2012

diari hari ini (9 januari 2012)

tak ada apa yang best hari ni.....
aku  pagi pagi tadi keluar nak tengok shoting drama kat sekolah besout 3...
tapi diorang kata hari ni tak jadi buat
12 haribulan baru buat kat sekolah tu
macam mana penonton sekelian bila tengok karya aku yang tajuk penghianatan cinta tu
sebenarnya yang tu lagu aku reka
aku buat dah lama juga dah
mungkin ada yang terkejut tengok karya aku tu tapi tu la hakikatnya
nak pastikan kesahihan nya boleh tanya tuan punya badan sendiri
tapi apa boleh buat....orang tu dah jadi isteri orang
aku tak mampu buat apa apa

ada lagi yang aku buat perjanjian dengan dia satu masa lalu
sampai masa ni dia masih tak ada anak
mungkin secara kebetulan atau memang betul
tapi aku memang ada perjanjian dengan dia
tapi biarlah ia menjadi rahsia aku dan dia macam dulu dulu
kami memang tak nak publisiti
biarla segala nya jadi rahsia
nanti aku nak rakan lagu ni dan aku nak siarkan kat blog ni
insyaalllah

No comments:

Post a Comment