Wednesday 7 March 2012

diari hari ini (07 mac 2012) rabu

tak ada apa yang best semenjak kebelakangan ni.... tak ada apa yang aku nak sampaikan melalui blog ni......aku tengok cikgu zul bukan main lagi jual cd aku mahu terbang.... laku kot... dia cakap kalau ada orang nak dia buat.... tu ja... dapat sambutan jugak.... cik suri kata polis nak tangkap tak boleh...dia buat alasan dia ada belakon sekali.....takkan nak jual cetak rompak kot.....pelakon dia yang jual.....polis pun tak tangkap.....pandai betul cikgu zul.....baru baru ni aku pi pejabat jabatan kebajikan masyarakat.... mohon elaun pekerja cacat....dapat tak dapat... pegawai tu kata nanti diorang hantar surat....aku harap harap dapat la bantuan tu....kalau dapat...lagi 3 bulan aku boleh terima duit la....tu ja la komen aku setakat ni terhadap blog aku ni.......... 

No comments:

Post a Comment