Friday 16 March 2012

diari hari ini ( 16 mac 2012 ) jumaat

minggu ni kat berita harian ada kisah rahsia etnik....cerita tentang banjar....banyak sejarah yang aku tak tau jadi aku tau .....semalam cerita pasal pukong.....hari rabu.... kisah bomoh banjar....ada la keluar muka bini samat bomoh, bini kutot mak zul..... pastu ada gambar alan che lop ngan bini samat bomoh...semalam mak ngan abah balik dari kampung lepas hantar nenek. mak cakap usop dah dapat anak lelaki. baru pandai nangis mak kata...aku dengar malam tadi mak nyembang dengan usop... tak dak cerita pa yangt best semenjak kebelakangan ni yang boleh aku kongsikan dekat blog ni....buat pembaca yang sudi baca blog aku.... aku ucapkan terima kasih tak terhingga...rasanya setakat ni saja buat kali ni....wassalam...........................

No comments:

Post a Comment