Sunday 4 November 2012

diari hari ini (4 november 2012) ahad

assalamualaikum............dah tiba bulan november dah sekarang....sekejap betul masa berlalu....nanti dah nak masuk 2013......punya la sekejap masa berlalu...tadi petang firdaus yang aku jumpa kat hbuk fon aku.....dia cakap dia dah nikah ngan awek dia yang aku jumpa dulu tu.....aku ucap tahniah kat dia....dia tanya kat aku pasal polis wahid......dia kata ada kerja ngan dia kat kedai mozek tu.....aku dah putus duit kadang kadang....tapi rokok tak pernah putus la......ada ja duit beli rokok......tak lama lagi duit durian runtuh untuk anak felda dapat......tahniah la buat anak anak felda....pastu terima kasih la buat pengurusan felda sebab bagi kami duit tu untuk ringankan beban anak anak felda................baru baru ni.....warga felda dapat duit imbuhan fgv....... cik ramli mahad belanja aku kueyteow kungfu..................ok la sekadar ni saja blog aku kali ni.....terima kaseh banyak banyak buat yang ikuti dan sudi baca blog aku ni.................assalamualaikum........

No comments:

Post a Comment